LovelyHealthyTambunanSabah

Sabtu, 16 Ogos 2014

SUSTAINE RELEASE VITA C 500 mg



SUSTAINE RELEASE VITA C 500 mg

Hai semua............... Vit c shaklee adalah salah satu supplement kegemaran saya.....Nak tau kenapa?
sebab vit c ni beri banyak manfaat untuk saya....sebelum saya mengamalkan vit c shaklee ni,jerawat suka sangat singgah di kulit muka ni....bibir pula sangat kering akibat terlalu terdedah dengan penghawa dingin kat ofis...dah la kat ofis kedudukan saya berdepan dengan penghawa dingin....kulit pun kering......kadang2 geli saya tengok kulit sendiri sebab terlalu kering,selain itu,kulit saya juga ada tumbuh ketuat,bermacam-macam da ubat yang saya sapu tapi ketuat ni tak juga nak lari,suka sangat melekat kan kulit saya ni.......lepas tu saya juga sering demam,selesema dan batuk(sebulan sekali kena).........TAPI...............itu dulu.......sebelum saya mengamalkan vit c shaklee ni.......sekarang wah.....memang nampak sangat perubahan tau.........paling ketara ialah pada kulit saya ni...dah tak kering dan ketuat pun hilang (selepas mengamalkan vit c selama 2 minggu).Saya juga dah tak sering sakit..(demam,selesema,batuk)........jerawat pula dah malu2 nak singgah kat kulit muka ni.........memang best vit c ni.............panjang lebar pula i cakap pasal diri i ni...hehehe.....okeylah jum kita ketahui lebih lanjut mengenai vit c shaklee ni.....

"Sains pembebasan berterusan secara semulajadi" vitamin c telah di reka oleh Shaklee.Setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500 mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam.Ujian klinikal telah membuktikan vitamin c di dalam 2 tablet bitamin shaklee (di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam.Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid,diekstrak dari kulit buah) yang juga di kenali sebagai vitamin c complex.Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan vitamin c di dalam tubuh kita,melegakan inflamasi,menentang infeksi,menentang infeksi bakteria dan radikal bebas.


Manfaat utama:
~ Membentuk kolagen
~ Memperbaiki simptom pendarahan
~ Peningkatan sistem imun
~ Memerangi kanser
~ Mencantikkan kulit
~ Memperbaiki Insomnia
~ Mengekalkan kolestrol sihat


Untuk keterangan lanjut boleh hubungi saya....

Puan Joey Julius
SID :1105338
SMS/WHATSAPP/CALL:013-856 0158

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Penafian

Segala maklumat yang terkandung di dalam blog ini adalah berkaitan produk kesihatan Shaklee. Ia bukan bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sekiranya anda menghidap sebarang penyakit sila dapatkan khidmat nasihat dan rawatan daripada doktor dan pakar pemakanan anda.

Sijil Halal Shaklee

Sejak 2014